Maskinkosmetologi

Hårfjerning med diodelaser

​

Hos Frederiksberg LaserKlinik har vi den nyeste diodelaser teknologi på markedet. Med denne teknologi kan vi nu fjerne både mørke og de fleste lyse hår, og det er både effektivt og smertefrit. Mange oplever nærmest, at behandlingen er helt behagelig.

Effektivt og smertefrit

Tysk laserteknologi

Vores diodelaser er en 3-wave teknologi udviklet i Tyskland, der muliggør en behandling med 3 forskellige NM (nanometer) – nemlig 755-808-1064 NM.

Under en laserbehandling opsuges laserlyset i de hår, som er i vækstfase, og omdannes til varme (op til 65 grader), hvorved hårsækkens temperatur hæves, således at håret destrueres. Det destruerede hår falder af i løbet af 7 – 14 dage. Hår, som ikke er i vækstfase, påvirkes kun svagt, hvilket for det meste skaber efterfølgende langsomtvoksende, blødere og tyndere hår.

Hvordan virker hårfjerning?

Bølgelængde, pulsvarighed og frekvens indstilles under behandlingen for at sikre den højeste varmepåvirkning af hårsækkens celler under samtidig hensyntagen til hudens tolerance overfor varme.
Behandlingen føles for de flestes vedkommende som en let prikken/stikken og varme. Behandlingen er derfor stort set smertefri for de fleste, da laseren er vandkølet, men der kan optræde enkelte mindre smertegennembrud grundet hårenes evne for energiabsorption og niveauet af din smertetærskel. Behandlingen udføres altid i et samarbejde med dig og under hensyntagen til din smertetærskel.

​

Inden dit forløb rådgiver og gennemgår vi behandlingsforløbet sammen med dig. Du får altid en kvindelig behandler med mindre, andet er ønsket.​​

​

24 timer inden behandling skal du barbere områderne du ønsker behandlet - så der er en stub på 1-2 mm ud ved behandling start.

​

Ønsker du konsultation og behandling samme dag er det en mulighed. Du booker blot de områder du ønsker behandlet og skriver i kommentarfeltet at du også skal have en konsultation.